fredag den 13. april 2007

Første forsøg... med rettelser gennem april


Måske er der ligefrem brug for en børnelitteraturblog?
Med lidt litteraturanbefalinger fra materialevalgsgruppen for børnelitteratur?

Nyt:
Biblioteket Blågården får besøg af Manu Sareen ca. 1.9.07 hvor han fortæller om sin sin nye bog - efterfølgeren til "...den sorte Pjerrot".

"En dag skinner på en hunds røv" har 22 reserveringer og er været læææænge undervejs. Vi ved ikke hvor den blir' af. Sorry.

Erfaringer med 23 ting: messenger bruger vi jo i forvejen - har desværre ikke nået min opgave denne uge!

6 kommentarer:

Thor Dekov Buur sagde ...

Hej Dorte
Super god idé med litteraturanbefalinger og overvejelser ved indkøb. Lav dog en indkøbsgruppe-blog til den slags - det vil give brugerne et godt indblik i materialevalget.
Nu ved vi jo I kan blogge :-)

Dorte sagde ...

Så sandt så sandt Thor - det var bare for at skrive noget på min blogg!

Marie Ulletved Holmgaard sagde ...

Hej Dorte, som kom jeg jo lige forbi din blog, og er det helt forkert når jeg siger at det lader til at du går ind og retter i det sammen indlæg, i stedet for at lave nye?
Kom med flere indlæg, så vi kan se at der er sket noget nyt siden 13. april :-)

Dorte sagde ...

Tænk engang at du kan lide johnny Cash - the man in black

Nu har jeg rettet... happy now?

Bente Jensen sagde ...

Hvem kan ikke lide Johnny Cash? Nå, det var ikke det jeg ville sige, men er det med vilje, man ikke kan kommenterer på dit nye indlæg?

Dorte sagde ...

tjah.. hvad ville du kommentere?